użytkowników online: 3332

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (2.5)
      Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (196) Artykuły (53) Porady (27) Społeczność (1070) Szukaj  

Forum - Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

SWĘDZĄCA STOPA BEZ OBJAWÓW SKÓRNYCH [3]

• Dodano: 24-12-2009, 22:09
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam,

Jestem zrozpaczona, żadnen lekarz nie wie co dokładnie mi jest. Piszę bo może ktoś miał coś podobnego. Otóż, jakieś 9 miesięcy temu wyskoczyły mi pęcherzyki na obu stopach. Lekarz ogólny leczył mnie pół roku na grzybicę nic nie pomagało ani LAMISILAT, ani MYSKOSYST, ani ACIFUNGIN. W końcu swędziało mnie tak, że poszłam do dermatologa-on lediwe spojrzawszy na stopy powiedział, że to absolutnie nie jest grzybioca, tylko alergia. Przepisał mi Travacort i jakieś pigułki doustna na grzybicę (gdyż mamiona przez pół roku, że mam grzybicę nie dałam sobie wmówić, że to nie jest grzybica) swędzenie ustało. Jednak po zaledwie miesiącu wróciło- znowu tym razem jedna stopa zaczęła mnie swędzieć, ale tylko w nocy i to nad ranem- tym razem BEZ ŻADNYCH OBJAWÓW SKÓRNYCH. Swędziała tak, że budziłąm się i szału dostawałam. Poszłam do lekarza ogólnego po Travacort, jednak on już nie zadziałał. Poszłam więc do dermatologa, a on że to alergia na buty (dziwne bo na 1 stopie)przepisał mi NOVATE, HYDROXYZINUM i TANNO-HERMAL- nic nie pomaga. Zaczęłam się zastanawiać- może ja mam jakieś zakażenie bakteryjne, szczególnie, że bardzo często choruję na anginę i w stopach osadza mi się lifa. Błagam jakiegoś znawcę o pomoc. Codziennie budzę się o 4.00 błagam, ja chcę się wyspać bez świądu!!!
      • Dodano: 06-05-2011, 00:18
      •  
      •  
      •  
      •  
      skoro nie wiesz co Ci dolega, myjesz stopy?
      • Dodano: 06-05-2011, 06:40
      •  
      •  
      •  
      •