Siemka Tu Tomek,
Też jak koledzy i koleżanki mam te same upodobaniem na alergie.
Mi nic nie pomaga, no sorki lato upalne mi pomaga, zawsze gdy robi sie ciepło wyskakuje na boxerach na dwór i sie "opalam" przyzwyczajam, piecze swędzi cholernie, ale po ok tygodnia jest ok, no i tak było gdzieś od lipca do końca września.Teraz od ok tygodnia już jest kaplica.Prowadzę sklep z art.dekoracyjnymi kwiatki itp, człowiek już nie może normalnie pracować bo jak wejdzie do sklepu to zaraz cały wysypany, poprzestawiam troszkę rzeczy czy dostawa towaru - nie mogę spokojnie tego zrobić bo zaraz piecze swędzi. Sklep mam od 5 miesięcy, myślałem ze będzie to dla mnie rozwiązanie bo mam pełną swobodę, nikt na mnie nie wrzeszczy ani nie wymaga lecz to nie i to nie pomaga. Obecnie mam 20 lat, pokrzywkę mam od 16 roku życia.Studiuję informatykę zaocznie - jakoś przezywam te zajęcie. Moim pragnieniem jest normalnie funkcjonować, pracować, bawić się, przebywać i żyć jak przeciętny człowiek - czy to tak wile ?! Dlaczego tak jest.
Najlepszy środek na znieczulenie tego dziadostwa ja jakiś czas są 3 piwka wypite w normalnej pokojowej temperaturze. Po tych piwkach się czuję dobrze, żadnego sypania itp, mogę iść na disco itp. No ale to jest chwilowe, następny dzień już jest tak samo jak dawniej czyli sypie itp.
Moja kuzynka miała alergie na surowice własną, tez objawy i przyczyna podobne jak nasza ale się wyleczyła z tego, była u najlepszych alergologów i nic jej nie pomagało dopiero wizyta w jakiejś klinice w trójmieście jej pomogła, ja mam zamiar tam jechać i zobaczymy co i jak, na pewno Wam napisze co jak i gdzie, dam kontakty adresy, jak tylko mi pomoże, w sumie i jak nie pomoże, bo jednej osobie pomoże drugiej nie.
MAM PROPOZYCJE DO WSZYSTKICH LUDZI TU NA
FORUM Z TĄ POKRZYWKĄ ABY NAPISALI SKĄD KTO JEST, MOŻE BYŚMY MOGLI SIĘ SPOTKAĆ I BYŚMY POROZMAWIALI ZE SOBĄ JAK RODZINA BO PRZECIEŻ NAS JEDNO ŁĄCZY

JA ZACZNĘ
TOMEK
GRUDZIĄDZ ( 80 km od BYDGOSZCZY)

POZDRAWIAM