Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: SWĘDZĄCA STOPA BEZ OBJAWÓW SKÓRNYCH (4)

• Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    24-12-2009 22:09:13

Witam,

Jestem zrozpaczona, żadnen lekarz nie wie co dokładnie mi jest. Piszę bo może ktoś miał coś podobnego. Otóż, jakieś 9 miesięcy temu wyskoczyły mi pęcherzyki na obu stopach. Lekarz ogólny leczył mnie pół roku na grzybicę nic nie pomagało ani LAMISILAT, ani MYSKOSYST, ani ACIFUNGIN. W końcu swędziało mnie tak, że poszłam do dermatologa-on lediwe spojrzawszy na stopy powiedział, że to absolutnie nie jest grzybioca, tylko alergia. Przepisał mi Travacort i jakieś pigułki doustna na grzybicę (gdyż mamiona przez pół roku, że mam grzybicę nie dałam sobie wmówić, że to nie jest grzybica) swędzenie ustało. Jednak po zaledwie miesiącu wróciło- znowu tym razem jedna stopa zaczęła mnie swędzieć, ale tylko w nocy i to nad ranem- tym razem BEZ ŻADNYCH OBJAWÓW SKÓRNYCH. Swędziała tak, że budziłąm się i szału dostawałam. Poszłam do lekarza ogólnego po Travacort, jednak on już nie zadziałał. Poszłam więc do dermatologa, a on że to alergia na buty (dziwne bo na 1 stopie)przepisał mi NOVATE, HYDROXYZINUM i TANNO-HERMAL- nic nie pomaga. Zaczęłam się zastanawiać- może ja mam jakieś zakażenie bakteryjne, szczególnie, że bardzo często choruję na anginę i w stopach osadza mi się lifa. Błagam jakiegoś znawcę o pomoc. Codziennie budzę się o 4.00 błagam, ja chcę się wyspać bez świądu!!!

• 06-05-2011 00:18:52