użytkowników online: 516

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (3.1)
      Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (164) Artykuły (18) Porady (27) Społeczność (466) Szukaj  

Forum - Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

pokrzywka cholinergiczna, alternatywne leczenie, czas trwania
      smilefrownbiggrinwinkeekcoolconfusedrazzmadarrowexclaimevilcrycheesygrin
      Nie chcesz wpisywać KODU? Nie chcesz być anonimowy?
      Zaloguj się lub stwórz konto w serwisie.

Ostatnie posty w wątku: pokrzywka cholinergiczna, alternatywne leczenie, czas trwania

• Data dodania: 24.01.2012 21:56

" lekarz1

Nie prowadzę badań naukowych, żeby jednoznacznie stwierdzić, czy roztocza wywołują pokrzywkę, czy nie. Jestem lekarzem praktykiem. Moje obserwacje prowadzą mnie do podejrzenia, że wszystkie pokrzywki są choroba psychosomatyczną, tzn. ich źródło jest w psychice, czyli w układzie nerwowym. Potliwość zależy od układu nerwowego wegetatywnego o czym pisałem już wcześniej. Dlatego obserwuje się związek nasilenia pokrzywki przy potliwości."

drodzy forumowicze-"Lekarz1" mówi sto procent prawdy i wezcie sobie to do serca zamiast faszerować sie jakimis lekami,albo szukać przyczyn.wymyslacie takie bzdury ze az to smieszne jest.nie macie pojecia o medycynie a wymądrzacie się i żalicie jak wam zle na zmianę.nie znacie sie na temacie mądrzycie jakbyscie byli po medycynie. Odszukajcie wszystkie posty tego Pana ,wbijcie do glowy ,zastosujcie sie do jego zaleceń i bedzie po klopocie.facet ma pojecie o czym mowi w przeciwienstwie do przepraszam zawyrażenie szczyli ktorzy maja czelnosc dyskutować z Panem"lekarz1".

Panie doktorze pozdrawiam, po 5 miesiacach pieprz*** się z ta cholinergiczna pokrzywka,poszedlem do psychiatry i juz po tygodniu brania lekow jest lepiej!

• Data dodania: 23.12.2011 21:48

i o to chodzi, poukladajcie sobie w glowie i wszyskie dolegliwosci miną. trzymajcie sie