Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: pekajaca skora na palcach (169)

  • 07-11-2006 16:28:00

    Witam

    mam nastepujacy problem



    http://img457.imageshack.us/my.php?image=obraz011xx9.jpg



    Jak widac na zdjeciu, peka mi skora na palcach u rak. Dzieje sie to

    zaraz kolo konca paznokcia. Nie wiem od czego to sie dzieje...



    Dobrze sie odrzywiam, jem duzo warzyw i owocow, ryb, uprawiam sporty. Na

    brak witamin zupelnie nie narzekam a jednak cos takiego mi sie robi...



    Smaruje rece kremem neutrogena ale nic mi nie pomaga.

    Rany sa calkiem bolace i dlugo sie goja.



    Czy ktos moglby mi pomoc? Jak tego unikac? Mam lykac jakies specjalne

    witaminy.. a moze jest jakis specjalny krem? (widzialem tylko na

    pekajaca skore u nog ) Moze taki byc?





    Poza tym od bardzo dawna robia mi sie na palcach tzw zadzory. W

    okolicach paznokci mala skora mi odstaje, ale nigdy mi wczesniej nie

    pekala az tak..

    W chwili obecnej mieszkam w wielkiej brytaniii i tutaj o wizyte do

    dermatologa ciezko (sluzba zdrowia gorsza niz w Polsce )



    Z gory dziekuje za jakas odpowiedz.

    Ostatnia edycja: 07-11-2006 16:28:00
  • 21-02-2007 20:31:00

    W końcu znalazłam kogoś kto ma podobny do mojego problem. Otóż to, skóra na palcach pęka, łuszczy się, jest bardzo sucha, nawilżanie nie pomaga i zwyczajnie bardzo boli, ogranicza normalne czynności, np. zapinanie guzików.

    Nie wiem co robić, stosowałam wiele maści, kremów. Pomocy

    Ostatnia edycja: 21-02-2007 20:31:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    23-02-2007 18:22:00

    Mam to samo od dawna. To prawdopodobnie egzema. Są różne jej podłoża. Ja np. mam na tle alergicznym . Po zrobieniu testów wiem po czym to mam. Nic to jednak nie dało. W rękawiczkach myję naczynie i używam wszelkich detergentów. Ale niestety nie wkładam rękawic, aby wyjąć pranie z pralki, naczynia ze zmywarki. Dotykam gołymi rękami klamek u drzwi, uchwytów u szafek( na ich składniki jestem uczulona.) Żadne maści tego nie leczą, jedynie łagodzą na chwilę. ( Dermovate, Cutivate) dobrze mieć w lodówce.

    Pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 23-02-2007 18:22:00

    Kasiaa

  • 23-02-2007 20:38:00

    Miewam ten sam problem, to podobno z niedoboru witaminy A.. Najskuteczniejszym sposobem jest stosowanie maści z witaminą A, bez problemu do nabycia w aptece, cena 2 złote z groszami. Smarować ręce tak jak kremem, kilka razy dziennie, działa szybko - po dwóch dniach już są efekty (przynajmniej u mnie).

    Ostatnia edycja: 23-02-2007 20:38:00
  • Początkujący
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    28-02-2007 13:58:00

    Mam ten sam problem, to najprowdopodobnie egzema. Skóra na dłoniach pęka mi aż do krwi, jak już się zagoi to pod wpływem płynu do naczyń, ostrego mydła czy zimna powraca. Smarowałam już dłonie wszystkii możliwymi maściami o różnym stopniu tłustości i nic. Ostatnio używam Sudocrem (krem polecany dla niemowlaków na odparzenia) i jak narazie pomaga.



    Jeśli ma ktoś inne propozycje jak z tym walczyć to proszę napisać.

    Pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 28-02-2007 13:58:00
  • 22-04-2007 23:30:00

    Mam 7 letnia corke u ktorej wystapila pewnego rodzaju egzema.Skora na palcach u rak jest sucha,zrogowaciala i czasami po zetknieciu sie z woda,piaskiem lub ziemia podczas zabawy peka az do krwi.Mieszkamy obecnie we Francji i bylam juz u lekarza ogolnego i dwoch dermatologow i nikt nie moze mi pomoc.Prosze napiszcie cos na ten temat bo ta egzema trwa ze trzy lub cztery lata.



    Ostatnia edycja: 22-04-2007 23:30:00
  • 21-08-2007 23:15:00

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wyprysk

    www.choroby.senior.pl/egzema

    tez to mam mi pomaga aloes, obcinam kawalek listka, przecinam go na pl i wsmarowywuje ten zel w rane, nastepna rzecz wiem ze to glupio zabrzmi ale czasami wystarczy nasiusiac na taka rane jak nie mamy pod reka aloesu, tez sie goji ale po jakims czasie znowu sie pojawiaja... ja radze sobie tak

    Pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 21-08-2007 23:15:00
  • 09-09-2007 20:17:00

    Ja mam egzeme kontaktowa rowniez i to od lat - od ilu, nie pamietam. Lekarz powiedzial mi jedynie ze to nie znika, nie mozna sie tego pozbyc. Jedyne co mozna robic to zapobiegac kontaktu z chemikaliami, po umyciu rak od razu je wykremowac, ciagle nosic krem przy sobie praktycznie rzecz biorac...

    Powodzenia dla innych...

    Ostatnia edycja: 09-09-2007 20:17:00
  • 16-09-2007 21:07:00

    Ja mama problem z opuszkami palców. Pękają mi do krwi, goją się i tak w kółko. Mam to na obydwóch dłoniach i trwa to ok. 3-4 lata. Smarowałem już chyba wszystkim (maści : nawilżające, hormonalne, aloesowe, z witaminami ) pomagało na trochę i znowu wracało. Chodziłem przez wakacje na akupunkturę, już było prawie ok. i wróciło. ( nasilenie jest normalne w takiej sytuacji ). Potem już zrezygnowałem bo trzeba było w kolejkach czekać a nie dawało to potem większych rezultatów. Łącznie miałem 14 zabiegów. Ukrywam to w szkole jak mogę

    ( chowam ręce do kieszeni kiedy mogę ) bo dziwnie się z tym czuję a inni myślą, że to zaraźliwe i ... potem się dziwie patrzą jak to zobaczą. Miałem testy alergologiczne i wyszło mi między innymi na chrom

    (nie wiem czy to jest przyczyną ). Staram się chodzić w bawełnianych rękawiczkach po domu żeby ograniczyć kontakt z różnymi przedmiotami które są może przyczyną problemu.

    Pozdrawiam . Adam

    Ostatnia edycja: 16-09-2007 21:07:00
  • 16-09-2007 21:15:00

    Ja mama problem z opuszkami palców. Pękają mi do krwi, goją się i tak w kółko. Mam to na obydwóch dłoniach i trwa to ok. 3-4 lata. Smarowałem już chyba wszystkim (maści : nawilżające, hormonalne, aloesowe, z witaminami ) pomagało na trochę i znowu wracało. Chodziłem przez wakacje na akupunkturę, już było prawie ok. i wróciło. ( nasilenie jest normalne w takiej sytuacji ). Potem już zrezygnowałem bo trzeba było w kolejkach czekać a nie dawało to potem większych rezultatów. Łącznie miałem 14 zabiegów. Ukrywam to w szkole jak mogę

    ( chowam ręce do kieszeni kiedy mogę ) bo dziwnie się z tym czuję a inni myślą, że to zaraźliwe i ... potem się dziwie patrzą jak to zobaczą. Miałem testy alergologiczne i wyszło mi między innymi na chrom

    (nie wiem czy to jest przyczyną ). Staram się chodzić w bawełnianych rękawiczkach po domu żeby ograniczyć kontakt z różnymi przedmiotami które są może przyczyną problemu.

    Pozdrawiam . Adam

    Ostatnia edycja: 16-09-2007 21:15:00

Zobacz inne dyskusje

  • Wątek: Izotek
    Witam. Miałem problem z trądzikiem juz od dawna raz lepiej raz gorzej. Cwiczę na...
  • Witam. Moja córka ma 10 msc i ma swierz. My z mężem byliśmy dziś u...
  • wizzerq
    Witam od około roku na udach mam punktowe przebarwienia po czyrakach ślady bardzo...
  • Zdesperowany23
    Witam mam 23 lata i grubo od ponad roku mecze się z wszelakimi okropieństwami na...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/DSC03335-W300H200.JPGFot. medforumSposób na kurzajki
    Zwykły kwas salicylowy- to prosty domowy sposób na...
    Twoja sugestia