Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: Izotek, czy ktos stosowal ten proparat? (9921)

  • 22.04.2007 23:55:00

    a powiedzcie mi jakeigo kremu nawilzajacego uzywacie na suchosc twarzy?? bo u mnie jest ostro suchaaa jak umyje twarz i poczekam az wyschnie to okazuje sie ze sa na niej takie biale fragmentyy tzn skora sucha... jaki krem nawilzajacy polecacie? bo ja uzywalem olaya do skory wrazliwej ;p

    Ostatnia edycja: 22.04.2007 23:55:00
  • 23.04.2007 08:33:00

    Lepiej to bedzie NAPEWNO tylko cierpliwosci. Wysyp musi byuc ale potem jest SUPER!! Ja miałam okropny syf na policzku teraz i przebarwienia bledna,a ta głupia baba nie chce mi juz dac izo. Wiec.. sie juz sama lecze izo, reka zadrzała, serce zabiło szybciej zanim wziełam tabletke ale nie pozwole zeby przez głupote mojej dermy wszystko wrociło. Nie zmarnuje kolejnych miesiecy zycia, bo w sumie do normalności izo doprowadził mnie dopiero w 4 miesiacu brania a ona chce konczyc. Wiec walcze sama trzymajcie kciuki zebym nie kopneła w kalendarz pozdrawiam wszystkich basiek

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 08:33:00
  • 23.04.2007 08:55:00


    23-04-2007 o 08:33, gość :

    Lepiej to bedzie NAPEWNO tylko cierpliwosci. Wysyp musi byuc ale potem jest SUPER!! Ja miałam okropny syf na policzku teraz i przebarwienia bledna,a ta głupia baba nie chce mi juz dac izo. Wiec.. sie juz sama lecze izo, reka zadrzała, serce zabiło szybciej zanim wziełam tabletke ale nie pozwole zeby przez głupote mojej dermy wszystko wrociło. Nie zmarnuje kolejnych miesiecy zycia, bo w sumie do normalności izo doprowadził mnie dopiero w 4 miesiacu brania a ona chce konczyc. Wiec walcze sama trzymajcie kciuki zebym nie kopneła w kalendarz pozdrawiam wszystkich basiek


    a moze wez zmien poprostu derme?? i powiedz jak przebiegalo leczenie wczesniejsze i wtedy zgodnie z zaleceniami nowej dermatolozki bedzie brala?? bo tak samemu na oczko to troszke zaszkodzic mozesz sobie.a napisz mi w jakich dawkach bralas przez te 4 miechy bo moze osiagnelas juz gorny prog dawki na 1kg masy ciala?? tzn 150
    Ostatnia edycja: 23.04.2007 08:55:00
  • 23.04.2007 13:27:00

    do osoby post wyzej. Przez pierwszy miesiac brałam 20mg potem przez 3 miesiace 30 no i teraz sama 40 sobie wziełam chciałabym dermatologa zmienic ale chyba w promilu wiecej niz 100km nie ma dermatologa ktory przepisuje izo. musiałabym chyba jechac do warszawy, ktorej kompletnie nie znam. Waze 53 kg wiec powinnam wziac tak ok 6400mg. a teraz mam tak mniej wiecej połowe z tego co licze . boje sie ale jakie mam wyjscie??? niestety nie mam. A jak mi sie ma to powtorzyc to juz wole zeby mnie nie było basiek

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 13:27:00
  • 23.04.2007 13:55:00

    Do Aguniek Lecze się u dermatologa M.Smętek który przyjmuje na ul. Ogarnej bardzo miły,symaptyczny i doświadczony lekarz ale dawke mogłby zwiekszyc co by efekty byly szybciej widoczne

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 13:55:00
  • 23.04.2007 14:00:00

    zapomniałam sie podpisać teeloffel z Gdańska



    wzielam dzis 5 tabletke i normalnie usta zaczynaja mi odchodzic czaly czas je "mietosze " i obgryzam sa czerwone jak nie wiem co bym robila masakra aale damy rade,pamietajcie co nas nie zabije to wzmocni

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 14:00:00
  • 23.04.2007 15:20:00


    23-04-2007 o 08:33, gość :

    Lepiej to bedzie NAPEWNO tylko cierpliwosci. Wysyp musi byuc ale potem jest SUPER!! Ja miałam okropny syf na policzku teraz i przebarwienia bledna,a ta głupia baba nie chce mi juz dac izo. Wiec.. sie juz sama lecze izo, reka zadrzała, serce zabiło szybciej zanim wziełam tabletke ale nie pozwole zeby przez głupote mojej dermy wszystko wrociło. Nie zmarnuje kolejnych miesiecy zycia, bo w sumie do normalności izo doprowadził mnie dopiero w 4 miesiacu brania a ona chce konczyc. Wiec walcze sama trzymajcie kciuki zebym nie kopneła w kalendarz pozdrawiam wszystkich basiek






    Uważaj na siebie

    Trzymam kciuki
    Ostatnia edycja: 23.04.2007 15:20:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    23.04.2007 17:51:00

    Witam.Mam pytanie do kiebiet na tym forum.Czy w trakcie kuracji izotekiem chodzicie na hennę z depilacją????Jeśli tak to w jaki sposób kosmetyczka Wam to wykonuje, czy plastrami, pesetą czy może woskiem???Jak uważacie, który sposób jest najlepszy w czasie barania izo????Ja dzisiaj poszłam do kosmetyczki, pomimo tego,że lekarz uprzedzał ale ja nie uparta, zrobiłam i co???Powieki całe czerwone a jak smaruje kremem aby złagodzić cierpienie to na powiekach jeden wielki ogień....

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 17:51:00

    Aneta

  • 23.04.2007 19:57:00

    Hej ludziska !!

    Jestem z okolic katowic i szukam taniego izoteku jeśli ktos mieszka w katowicach, siemianowicach Bytomiu -piszcie prosze za ile *** !!!!!!!!!!!





    pozdrawiam i czekam na ODP !!!!!!!!!

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 19:57:00
  • Wtajemniczona
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    23.04.2007 20:25:00

    Teeloffel, znam tego pana i nawet byłam u niego raz No i rzeczywiście większość opinii o nim jest dobra. Ja jak kiedys u niego byłam, to zdenerwowal mnie tym, ze mimo iz mowilam mu, ze od dawna sie lecze u innego dermatologa i bralam miliardy antybiotykow i masci, to kazal mi po raz kolejny meczyc tetracykline, tak jakby mi nie wierzyl, ze nie pomogla. No ale mojej kolezance pomogl wiec nic do niego nie mam

    A do aneci- ja co prawda henny nie stosuje, ale brwi sobie normalnie pencetka wyrywam jak zwykle i nic sie nie dzieje zlego. No ale to pewnie kwestia skory i jej reakcji.

    Ostatnia edycja: 23.04.2007 20:25:00

Zobacz inne dyskusje

  • Obserwuje wiele wpisów i postanowiłem założyć wątek o tej siarce...
  • Pomóżcie co to może być, najpierw wygląda jak ukąszenie ok...
  • monika198405
    WitamMam taki problem Od dłuższego czasu na skórze ( na brzuchu, pod pachami...
  • Witam,piszę po raz pierwszy na tym forum, bo widzę, że jest tu sporo osób...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/060312a0063_kobieta_tatuaz_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesTatuaż a reakcja alergiczna
    Większość alergii spowodowana jest składnikami tuszu. Najczęściej...
    Twoja sugestia