Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Grzybica - czy można ją skutecznie leczyć?

(3)

Mini strona poświęcona problemowi grzybicy. wymień się doświadczeniami w walce z grzybicą, zadaj pytanie osobom, które mają na jej temat wiedzę.

Temat: grzybica penisa? (14)

  • 02.08.2012 18:10:01

    Witam. Prosze Was o pomoc, bo juz nie mam sil, jestem faszerowwany antybiotykami, ktore ww ogole nie pomagaja. Zaczne od poczatku: po zabiegu usuniecia stulejki dostalem dziwnych plam na penisie takich czerwonych, rowniez na cewce. to czasem piecze, najgorzej jest rano, po nocy. Zaczalem leczenie od clotrimazolu, potem pimafucort, byl tez triderm, bedicort etc. Potem antybiotyki doustne: sumamed, augmentin, doxocyclinum i nic... co to moze byc?? pomocy!

  • 08.09.2012 19:03:16

    To znowu ja, po kolejnej wizyycie u dermatologa doszedl jeszcze Heviran i masc vratizolin i dalej nic... prosze pomozcie, doradzcie cos przynajmniej, ja juz nie mam sil.

  • 08.09.2012 19:08:47

    Byla tez masc Protopic, takze nic nie pomoglo, co to moze byc?

  • 09.09.2012 07:19:52

    Było to obrzezanie całkowite/niecałkowite ?
    Pozostaje Ci: przemywanie naparem z rumianku dwa razy dziennie, dodatkowo po południu można przemywać płynem Octenispet (ponieważ nie wiem, czy zmiany wywołane są bakterią/wirusem/grzybem, a on niszczy je wszystkie), jeśli sterydy w maści i antybiotyki nie pomagały, to ja nie wiem..., poza tym widzę, że lek przeciwwirusowy tez nie działa.

  • 09.09.2012 10:24:44

    To było obrzezanie niecalkowite. Rumianek nic nie pomagal, jeszcze gorzej, ryvanol takze nic nie pomaga, dermatolog nie robil zadnych badan wiec nie wiem czy te zmiany sa wywolane. Sprobuje tego plynu, chociaz nie wierze ze to pomoze...

  • 06.10.2012 11:09:19

    Przepraszam ze spamuje. To znowu ja, płyn oczywiście nic nie pomógł, absolutnie nic. Zmieniłem dermatologa, zapisał mi kolejny lek, krople i przemoczki w soli fizjologicznej. Niestety nie pomógło, mam dość tych lekarzy. Nie wierzę ze cos pomoże.

  • 06.10.2012 16:09:34

    Jeśli antybiotyki, octenispet, leki przeciwwirusowe i in. nie pomogły to nie jest to wina drobnoustrojów, pewnie jest to coś ze zmian alergicznych....

  • 07.10.2012 09:54:51

    wychodzi na to też ze nie są to objawy alergiczne, dlatego ze ten lek który właśnie zapisał mi ten drugi dermatolog to telfexo, a jest to lek przeciwalergiczny.

  • 06.02.2013 18:47:28
    Treść zablokowana przez moderatora
  • 03 Marzec 22:38:52
    Treść zablokowana przez moderatora

Zobacz inne dyskusje

  • gwiazdeczka0014
    Prosze o pomoc .juz jestem na skraju zalamania .4 msc temu urodzilam syna przez cc po nie calych...
  • Witam!W ubiegłym tygodniu dowiedziałem się, że w mojej najbliższej...
  • sarcia_sarcia11
    Wątek: Trądzik
    Witam, mam pytanie biore tabletki yaz od sierpnia, juz teraz biore trzecie opakowanie, skora sie...
  • Witam, jakiś czas temu pojawiła się u mnie zmiana na prąciu, jest...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mya17409_kobieta_wlosy_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesTypy łupieżu
    Wyróżniamy kilka typów łupieżu. Każdy z nich...
    Twoja sugestia