Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: czerwone place na samej twarzy (19)

  • 03-12-2006 18:46:00

    Od 5 lat walczę z takim problemem.Otóż pojawiają mi się czerwone place na twarzy(okolice nosa,między oczami,na czole lub przy ustach).Nieraz występują place czerwone tylko przy nosie nieraz w kilku miejscach na raz.Stosuję preparat ZINERYT który pomaga ale na krótki czas bo po np.2 tyg. skóra jest wysuszona i potem znowu zaczerwienienia.Dodam że gdy mam zaczerwienienia na twarzy to czuję "takie naprężenie skóry".Stosuję też maść Metronidazol która też pomaga, ale nieraz na krótko.Najgorzej jeśli się niczym nie posmaruję(gdy mam twarz normalną) to po kilku dniach na twarzy zaczynają pojawiać się te place.Niby dermatolog jak byłem na wizycie powiedział mi że to "z nerwów",bądz że tak już będę mieć i jedynie muszę maści-preparatami się ratować.Na ogół to nawet jak jestem bardzo spokojny a te place same się pojawiają.Często też latem mam te place.Dodam że dbam o twarz na codzień,przemywam tonikiem do twarzy firmy Soraya-ogórkowym.Już z bezradności stosowałem nawet kremy Garniera do wrażliwej skóry na dzień i noc bądź preparat firmy Dr Eris.Znajomi coś mi mówili o leczeniu tzw.ciekłym azotem.

    Proszę o poradę skąd wg Pani są te place?Jak z tym się uporać?Co robić żeby zapobiec tym zaczerwienieniom?Jaki lek bądź preparat,krem,maść byłby najlepszy?Co zrobić żeby te place niewróciły?(mam 28lat,do 23 lat nie miałem tych placy wogóle),

    Czy mogę spać jak lubię twarzą w poduszce?

    Proszę o odpowiedź-z góry serdecznie dziękuję!!

    Ostatnia edycja: 03-12-2006 18:46:00
  • 07-12-2006 11:24:00

    Podobne objawy miał mój chłopak i lekarka powiedziała, że to atopowe zapalenie skóry . Ma czerwone plamy w tych samych miejscach, co ty. Robią sie bardziei intentyswne,gdy zje coś ostrego, napije sie piwa, zje jakieś cytrusy. Przepisała mu leczniczo maść cutivate (jedną na dzień drugą na noc) a do pielegnacji poradziła, zeby uzywac specjalnych preparatów (jest taka seria Lipikar La Roche Posay i on jej teraz uzywa i skóra juz nie jest tak dramatycznie podrażniona jak po mydle) W tej serii jest i żel do mycia i balsam do smarowania.

    Ostatnia edycja: 07-12-2006 11:24:00
  • 07-12-2006 20:45:00

    Dzięki za radę!!!Wypróbuję ten sposób.Też niby dermatolog mi mówił o wpływie jedzenia na cerę ale ja nie zauważam jak dotąd wpływu np.piwa czy czegoś.Może ostrego jedzenia to jest wpływ.Także wypróbuję Wasz sposób dzięki wielkie!!!!!!!!

    Ostatnia edycja: 07-12-2006 20:45:00
  • 11-12-2006 11:07:00

    Ja też stosuję od niedawna tą serię Lipikar i widze znaczną poprawę. Wcześniej używalem svr, ale chyba te kosmetyki La Roche Posay bardziej mi pasują.

    Ostatnia edycja: 11-12-2006 11:07:00
  • 14-12-2006 11:23:00

    Witam, do stosowania w profilaktyce prawidłowej pielęgnacji skóry polecam mydełko naturalne, www.mydelkonaturalne.com.pl

    Pozdrawiam Piotr

    Ostatnia edycja: 14-12-2006 11:23:00
  • Reklama

  • 30-12-2006 15:43:00

    Rzeczywiście maść CUTIVATE jest bardzo dobra na czerwone place na twarzy!!!Mimo że kupiłem kosmetyki i preparaty serii Lipikar(jeszcze nie używałem)to póki co super skutkuje maść Cutivate!!!



    Dzięki za porady!!!Fajne te forum!!

    Ostatnia edycja: 30-12-2006 15:43:00
  • 31-12-2006 16:24:00

    wiesz co niemadrze zrobiles ze od razu zastosowale Cutivate bo "sasiadce"pomoglo...wiem ze masz efekt bo to sa sterydy sierotko najmocniejsze leki przeciwzapalne ale skad wiesz czy tto co masz na korze to nie jest tradzik różowaty?????wtedy za chwile bedziesz wygladal gorzej niz przed Cutivate idz do dermtologa !!!!!nie sluchej ze cos tam pomoglo innym gdy to sa niebezpieczne leki!!!!!!!

    Ostatnia edycja: 31-12-2006 16:24:00
  • 31-12-2006 16:28:00

    poza tym kolego jak ty dbales o skore naczyniowa wyciagami z ogorka to nie dziw sie ze miales wrazene sciagania...sa preparaty do cery naczynkowej wiesz?poza tym gol sie np zelem do twarzy Sensibio a nie gilette!!!!te kosmetyki i kremy sa fajne ...metronidazol tez nie byl glupim pomyclem i mozesz spac z twarza w poduszce pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 31-12-2006 16:28:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    02-01-2007 20:42:00

    koniecznie zgłoś się do dermatologa, to prawdopodobnie począki trądziku różowatego. Może będzie konieczne zamykanie laserem naczynek. Natomiast nie wolno stosować silnych glikokortykosterydów, takich jak cutivate na skórę twarzy!

    Ostatnia edycja: 02-01-2007 20:42:00
  • 02-01-2007 22:41:00

    a u mnie okazalo sie, ze czerwona plamka to lojotokowe zapalenie skory (wczesniej inny lekarz stwierdzal, ze to ttradzik rozowaty). Skonczylo sie na wizycie u dwoch dermatologow (z podwojnym potwierdzeniem, ze to lojotokowe zapalenie skory) i w koncu badaniem poziomu hormonow i wizyta u ginekologa-endokrynologa. Zaczynam leczenie... Dermatologicznie chyba jakos sie doprowadzam do ladu. Teraz kolej na hormony.

    Ostatnia edycja: 02-01-2007 22:41:00

Zobacz inne dyskusje

  • Już od paru lat zimą, gdy zaczynają się pierwszy mrozy na palcach dłoni...
  • skrzypix
    Witam. Zwracam się do was z małą prośbą o pomoc. Mianowicie od...
  • Witam mam 18 lat i od około 2 miesięcy mam sporadyczną wysypkę .. Wysypka...
  • alouette90
    Cześć moim problemem jest wiecznie błyszcząca cera.. Ale zacznę od...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/Ex_M10_Pregnancy_Couple-3_kobieta_mezczyzna_ciaza_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesDermatozy w ciąży
    I. Skórne objawy ciąży to różne zmiany...
    Twoja sugestia