Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: czerwone krosty na penisie (2)

  • czerwone krosty na penisie
    22-11-2007 22:56:00

    moj facet od jakiegos czasu ma czerwone drobne krostki na penisie. glownie na zoledziu. szybko sie pojawiaja i szybko znikaja. czasem jednego dnia wychodza, a kolejnego juz ich nie ma. nie bola go, ani nie swedza. po prostu sa. wlasnie znow mu wyszly i to po seksie ze mna!!! ja nie mam zadnych dziwnych objawow, a kochamy sie bez prezerwatywy. niemozliwe zeby mnie zdradzil. ja nie wiem, czy to uczulenie na cos, czy moze jakas reakcja na otarcia? grzybica? choroba weneryczna - tylko skad? czy mozna sie weneryczna zarazic dzielac lazienke z innymi ludzmi???? przyznam, ze zwlekal dlugo z wizyta u lekarza, bo za kazdym razem gdy mial isc, krostki znikaly. tym razem postanowil sie wybrac. ale moze mial ktos cos takiego? moze ktos wie? z gory dzieki. czerwon

    Ostatnia edycja: 22-11-2007 22:56:00
  • Reklama

  • czerwone krosty na penisie
    20-03-2008 16:09:00
    Treść zablokowana przez moderatora
    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • Dziwne bąble. Witam od dluzszego czasu ok 4 miesiecy pojawiaja mi sie na ciele dziwne bąble, tak jakby...
  • majeczka92
    Axotret - pogorszenie Witam, przesyłam Wam zdjęcie mojej buzi. Otóż problem jest w tym, że...
  • piecze twarz dermatolog zalecił mi stosowanie żelu do mycia twarzy i przez te żel...
  • twarz Witam, mam tlusta cere i male krostki na niej, chcialabym zapytac o jakis preparat dobry na ten...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mezczyzna_lysienie_wlosy_panthermedia_12763544.jpg-W300H200.jpgFot. medforumChirurgia w walce z łysieniem
    Około 7 na 10 mężczyzn boryka się z problemem łysienia, w...
    Twoja sugestia