Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

(3)

Dermatologia - grupa dla rodziny i pacjenta

Temat: axotret (57)

  • 23-12-2010 20:41:07

    Witam, mam pytanko: czy można rozgryzac kapsułki tego leku??? (nie ssać ani żuć tylko szybko rozgryzć i połknąć), bo mam jakiś hamulec do połykanie większych tabletek

  • 03-01-2011 11:48:34

    Nie wolno rozgryzać tych tabletek. Moze spróbuj je z czymś połykać, ale na pewno nie rozgryzać ponieważ w nich jest płyn który powinien po rozpuszczeniu znajdować sie w żołądku by mógł działać. Przecież te tabletki są małe, to nie widzę problemu z ich połykaniem.

  • 11-01-2011 14:24:17
    Gość 2010-12-23 20:41:07 Witam, mam pytanko: czy można rozgryzac kapsułki tego leku??? (nie ssać ani żuć tylko szybko rozgryzć i połknąć), bo mam jakiś hamulec do połykanie większych tabletek
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    04-03-2011 17:56:24

    Witam. Mam pytanie co do tego leku axotret. stosuje go od 11 dni i mam pogarszajacy sie stan twarzy, mam ogromny problem z tradzikiem jak bralam tetralizal to jakos to wygladało teraz przeszlam na ten lek i po 10 dniach wygladam tak ze płacze patrzac w lustro, w poniedziałek zadzwonie do dermatologa swego ale moze cos mi ktos powie co mam o tym myslec. Prosze o pomoc

  • 06-03-2011 12:42:56

    tak to jest ze w kuracji tym lekiem nastepuje pogorszenie stanu skóry własnie w okolicach 7-20 dnia stosowania. To znaczy ze lek dziala. Nie zalamuj sie tylko konsekwentnie przestrzegaj zalecen dermatologa =]

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    06-03-2011 18:20:56

    a mam jeszcze pytanie. Jak to jest z alkoholem i tym lekiem, czy alko jest zupełnie zabronione czy lampka wina albo drink nie zrobi nic wielkiego...?

  • 14-03-2011 15:32:19

    czytałem na innych forach że alkohol nie ma wpływu na działanie leku - ale jak wiadomo alkohol obciąża wątrobę tak samo jak axotret więc wszystko z umiarem.
    Ja osobiście podczas stosowania leku spożywałem alkohol dość często (mój rocznik ma osiemnastki w tym roku więc sami wiecie jak to jest ;]) z czego dumny nie jestem no ale nie zauważyłem żeby coś było nie tak i wyniki z badania krwi też miałem bardzo dobre.

    I tak na marginesie ... jak wiecie alkohol odwadnia organizm(czego efektem jest tzw kac) dlatego na drugi dzień po spożyciu alkoholu skóra na twarzy oprócz tego że będzie wysuszona od leku to jeszcze dodatkowo odwodni ją alkohol. Gdy chciałem ugryźć kanapkę usta popękały mi w kilku miejscach

  • 06-10-2011 07:01:38

    Ja sam biore ten lek, też mam taki troche hamulec napołykanie większych tabletek ale te jakoś połkne . Radze ci wziąść tabletke i popić dużą ilośćia wody i przełknąc nie poczujesz tabletki kiedy masz duzo wody w ustach.

  • 15-10-2011 11:18:08

    Cześć Wam wszytskim również jestem w trakcie kuracji izotretynoiną w postaci axotretu. Biorę go od miesiąca i chcialam się dowiedzieć, co, jeśli się schudnie w trakcie przyjmowania leku? no bo przeciez dawka wyznaczana jest na kilogram masy ciała. Wizytę u lekarza mam dopiero za miesiąc, więc jeśli ktos miał podobna sytuację albo wie co się dzieje w takiej sytuacji, to proszę o odpowiedz pozdrawiam!

  • 20-10-2011 19:29:28

    witam wszystkich ktorzy nie radzą sobie z polykaniem tabletki tej lub innych . Ja obecnie biore Izotek, bede zaczynal drugi miesiac i widze mała paprawe juz , mam ten sam problem z polykaniem ale sie zmusilem wkoncu, biore kawalek chleba gryzę i wkladam w to tabletke i jakos polykam , z tym ze chcialbym sie dowiedziec jakiej wielkosci jest tabletka którą łykacie ''axotrer'' poniewaz lek jaki ja biore ''izotek'' jest bardzo drogi a ten axotret jest tani w porownaniu do izoteku a ma to samo bardzo dobre dzialanie. . Jeśli mozesz wyslij mi zdjecie tabletki ''axotret'' na gg : 1486233, z Góóóry Dzięęękuję )

Zobacz inne dyskusje

  • mydoom
    Witam borykamy się z narzeczoną z dziwną wysypką która występuje...
  • karolcia0o05
    Witam. Na mojej skurzę zobaczyłam małe czerwone krostki jest ich 4-5...
  • daria262264
    Witam ! Trzy dni przed ubiegłym Sylwestrem na moje nieszczęście wyskoczyła...
  • wiolka5710
    Witam mam taki problem. Wczoraj rano sie obudziłam z czerwona plamką...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mee04975_dziecko_choroba_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesUkąszenie przez ŻMIJĘ zygzakowatą
    Żmija zygzakowata (Vipera berus) jest jadowitym wężem...
    Twoja sugestia