Ten dział nie ma jeszcze sponsora
| Artykuły | Wiadomości | ||
Naukowcy z Uniwersytetu w Kopenhadze właśnie zakończyli obszerny raport, który podsumowuje wyniki badań, przeprowadzonych do tej pory, dotyczących znaczenia diety dla dzieci i młodzieży z ADHD.
Naukowcy z School of Dentistry at University of Adelaide w Australii przeprowadzili badania, aby ocenić, czy suplementacja oleju ryby może być uzupełnieniem terapii chorób przyzębia.
Naukowcy z Stanford University School of Medicine przedstawili wyniki wskazujące, że związek naśladujący kluczową aktywność białka występującego w mózgu, jest w stanie zwiększyć wytwarzanie nowych komórek nerwowych w mózgach myszy, które przeszły udar. Myszy również wykazują szybsze odzyskiwanie swoich “sportowych” umiejętności.
Ta popularna przyprawa od dawna znana jest ze swych leczniczych właściwości. Wyniki nowych badań przeprowadzonych przez naukowców z Long Island University wskazują, że składnik tej przyprawy może być potencjalnie stosowany w leczeniu raka prostaty.
Według wyników opublikowanych w majowym wydaniu Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine, matki małych dzieci z nadwagą, często niedokładne postrzegają rozmiar ciała swoich dzieci.
Osoby, które szybko spożywają posiłki, są dwa i pół razy bardziej narażone na wystąpienie cukrzycy typu II.
Strach przed przybraniem na wadze, powstrzymuje wiele osób przed rzuceniem palenia. Powody wzrostu masy ciała po rzuceniu nałogu, są spowodowane zmianami metabolicznymi. Nowe wyniki badań pokazują, że wpływ na taki stan rzeczy, mają zmiany w wydzielaniu insuliny.